Strumenti essenziali di e-bike: Per Strada è Manutenzione

tom-conway-A7Qi_0oqOqA-unsplash (1)

Parechje di noi avemu in realtà accumulatu una certa forma di set di strumenti, indipendentemente da quantu minuscule, per aiutà à fà i travaglii strani in casa;ch'ella sia imàgine appesi o riparà ponti.Sè ti piace à cavalcà a vostra ebike assai, allora avete definitivamente nutatu chì avete cuminciatu à custruisce arnesi soprattuttu per quella parte di a vostra vita ancu.

Simile à parechji nicchi specifichi, l'arnesi di travagliu di riparazione di e-bike ponu esse estremamente dettagli, anche se i dispositi fundamentali di e-bike varianu assai pocu - altrimenti in tuttu - da i dispositi di bicicletta di rutina.Sè vo site un individuu di bricolage, allora sta panoramica vi mostrarà una quantità di e cose impurtanti chì avete bisognu per eseguisce assai travaglii di riparazione è di mantenimentu nantu à a vostra e-bike.Se però, ùn site micca un tipu di persona DIY, è cercate solu l'utensili necessarii per a bicicletta elettrica per avè digià questu hè una guida eccellente per sceglie!

Prima di entre in u sviluppu di un muru di arnesi per travaglià cù e-bikes, simu più prubabile di principià per passà per i dispositi cruciali di riparazione di e-bike chì tutti duveranu piglià in strada cun elli per aiutà in casu d'un casu.Dopu, simu prubabilmente sottumessi à u restu di l'attrezzi di riparazione di e-bike - è ancu di riparate i dispositi - chì puderete intende assicurà cun voi quandu site fora di e-bike.Appena avemu daveru esaminatu questi allora andemu à sperimentà u pacchettu di dispositivi di meccanica di e-bike chì pudete cullà in u vostru garage per assicurà chì u meccanicu di l'auto di residenza in vi pò riparà è sintonizza ancu a vostra e-bike. quandu hè necessariu.Dunque, senza più disprezzu, salemu è scendiamo !

R2-stand-contra-un-muru

 

PACCHETTO CRUCIAL FIXING EBIKE

L'essenziali essenziali per quandu site fora è ancu nantu à a vostra ebike sò cum'è aderisce à:

 

Kit di travagliu di riparazione di puntura

Un eccellente pacchettu di riparazione di puntura certamente includerà i seguenti:

  • Lever di pneumatici
  • Patch vulcanizzanti - in una varietà di dimensioni è forme
  • Cimentu vulcanizzante
  • File d'acciaio

A maiò parte di elli presentanu ancu struzzioni nantu à esattamente cumu per riparà una puntura;ancu s'elli facenu, hè bonu per capisce esattamente cumu rimpiazzà un pneumaticu prima di avè bisognu à fà veru à u latu di a pista.

 

Multitool

Un multitool specificu di ebike hà certamente tutte e chiavi Allen, aka trucchi hex, cacciavite, è ancu pezzi di chiavi aperte chì avete bisognu di travaglià nantu à a vostra ebike à u latu di a strada.Una di e parte più integrante di stu dispusitivu hè a chjave aperta chì certamente vi aiuterà à caccià a noce da u vostru pneumaticu, chì vi permette di sguassà da a vostra ebike è ancu di riparà.Se ùn hà micca questu strumentu dopu, duvete aghjunghje questu à u vostru set di strada di ebike necessariu.

 

Mobile, Mini Pump

Pudete vulete portà una pompa cum'è una copia di salvezza.Pumping puderia piglià più sforzu è assai ancu più tempu, ma una pompa ùn vi manca mai.Dittu chistu, assicuratevi di avè l'appropritatu adattatu per a spegnimentu di u vostru pneumaticu chì pò pumpà finu à a pressione necessaria per i vostri pneumatici.

 

mudellu r1

U ESTENSU SET DI RIPARAZIONE EBIKE

U sopratuttu hè u minimu minimu da portà s'è vo site per andà in un brevi viaghju.Sè vo site per un longu viaghju, probabilmente una escursione intera, dopu chì site più prubabile di vulsutu cumminà a stallazione cù l'aderenza à l'articuli per assicurà chì, ùn importa ciò chì succede o induve ti trovi, ti sò sempre coperti.

 

Spare Inner Tube

Spessu un tubu hè solu irreversibile, è ancu quandu questu succede, tira veramente.Hè pocu cumuni, ma i chjusi ponu esse eliminati, è ancu i buchi troppu grande per u travagliu di riparazione pò ancu accade.Avè un tubu internu extra suggerisce chì avete constantemente a capacità di salvà u scenariu è uttene casa.

 

Lampadina

Se qualcosa si faci più tardi à a sera o vicinu à u tramontu dopu avè un fanale a portata di manu per aiutà à vede ciò chì stai riparatu, vi farà torna quandu viaghjate più veloce è, sperendu, a residenza prima di a bughjura si risolve.Inoltre permette à l'altri di vede chì ci hè qualcunu à u latu di a strada o di a strada.

 

Cravatte Zip

I ligami Zip sò cunsiderati nunda, occupanu quasi nisun spaziu, è anu ancu un numeru quasi illimitatu d'usi.Da mantene l'attrezzatura finu à riduce i fili è i fili flamboyant, avè ligami zip in manu hè sempre un grande suggerimentu.Mantene una varietà di lunghezze in u vostru pacchettu.

 

Penna è carta

Ùn capirete mai quandu avete bisognu di piglià qualchì infurmazione, sia una piastra di permessu, o i dettagli di qualcunu.Hè un suggerimentu eccellente chì da una parte di a carta avete u vostru indirizzu è ogni tipu di cuntatti di situazione d'emergenza documentati ancu.

 

Cash and Change

Se u vostru telefunu mori, o e so batterie ùn duranu mai troppu longu, è ùn ci hè micca abbastanza sucu lasciatu in a vostra ebike per carica u vostru telefunu, allora avè qualchì cambiamentu di riserva pò esse u vostru risparmiu.Hè per quessa chì pudete vulete chì qualsiasi tipu d'emergenza mette in cuntattu cù numeri scritte.

 

Tape di Conduzione d'Aria

Air Duct Tape hà un milione è unu di usi è ùn deve mai esse sottovalutatu.Ùn ci hè micca ubligatoriu di portà un rotulu tutale, ma pudete appiccà una lunghezza o duie in u vostru saccu è dopu sguassate e sezioni è l'utilizanu cum'è necessariu.

 

Set di primu aiutu fundamentale

Cù tutti questi dispusitivi per riparà a vostra ebike in u vostru saccu assicuratevi chì porta ancu e cose per riparà l'elementu di l'ebike.

 

Coat

In casu di una tempesta inespettata è forte, un poncho ligeru pò fà a diferenza trà assai piacevule è bè ... nimu.Se unu ùn hè micca prontamente dispunibule dopu, una grande basura pò serve a stessa funzione.

 

Caricatore di batterie

Purtate u vostru caricatore di batteria cun voi solu in casu chì avete mai ghjuntu vicinu à u sucu mentre site fora.Puderete ancu purtà una batteria aghjunta cun voi, è ancu questu puderia esse fantasticu se andate in u boscu, ma in generale, solu u caricatore di batteria serà certamente abbastanza.

zach-zook-0yoKiuukRQg-unsplash (1)

SET DI DISPOSITIVI DI MECCANICA EBIKE

Quì sottu sò detallati i dispusitivi meccanichi di bicicletta elettrica chì sò impurtanti s'ellu avete da esse fissatu, aghjustatu, è ancu ghjucà cù a vostra ebike in u vostru garage.Ùn ci hè bisognu di affruntà è acquistà immediatamente tutti questi apparecchi di riparazione di ebike;li accumulerete cum'è bisognu.

 

Pompa à pavimentu

Queste pompe sò un sognu per aiutà à pump up pneumatici di ebike.Hanu bisognu di sforzu significativamente menu cà i so contraparti portatili è sò assai più ergonomichi creati.

 

Stand Ebike

Diversi travaglii di mantenimentu è di riparazione ponu esse finiti nantu à un terrenu pianu, ma se travagliate cù a vostra ebike di solitu abbastanza, allora elevà a vostra ebike da u pavimentu in modu chì pudete serve mentre stà in piedi face una quantità significativa di differenza.In più, implica chì i pneumatici sò fora di u pianu chì avete bisognu di vultà.

 

Chjave à Pedale

Invece di aghjustà e chiavi flessibili ottene una sviluppata per u travagliu.Basta à tene in mente chì i pedali di manca sò filettati inversi.

 

Chiave à raggi

Qualunque cosa pò esse liberatu, ancu s'ellu ùn hè micca suggeritu.Una chiavi di raggiu hè un dispositivu basicu chì vi furnisce a capacità di stringhje i vostri raggi di rota.Sò economici, durable, è ancu in forma di raggi di dimensioni multiple.

 

Tagliacavi

Un eccellente set di cutters di televisione per cable rende i fili di trimming, cunnessioni zip, è ancu i cordone immubiliarii una brisa.Sò ancu un dispositivu fantasticu per avè intornu à a vostra casa si deve esse tagliatu qualcosa di difficiule.

 

Strumentu Masterlink

Questu travaglia cù quasi tutte e catene in produzzione oghje è vi permette di rompe a catena si avete intenzione di sguassà.Allora vi aiutanu ancu à riunite.

 

Chjave à catena

Aiuta à mantene a cassetta posteriore di ingranaggi in pusizioni duverebbe bisognu di caccià.

 

Socket Set

Per dà a cunvenzione di usu, un outlet standard stabilitu prumove a rimuzione assai faciule di noci è viti.

 

Chiavi esagonali aka chiavi a brugola

sò u tipu più cumuni di teste chì si trovanu nantu à ebike è viti di bicicletta regulare.U vostru multitool averà questi, ma per assicurà chì ferma in u vostru "pacchettu di travagliu di riparazione di ebike cruciale" avè una cullizzioni di chjavi esagonali di garage sò sempre cunsigliatu.Sò ancu assai più faciuli d'utilizà quandu ùn sò micca cunnessi à un multitool.

 

EBIKE STORE DI TU QUARTIERE

Micca tutti l'attrezzi di travagliu di riparazione di ebike ponu o forse deve esse tutali in u vostru garage, malgradu quantu sì intelligente cù i vostri dispositi.Sti modi di trasportu sò caru per un fattore è un slip, o tentativu di fà qualcosa senza a megliu cunniscenza, puderia dannà una parte integrale di a vostra ebike cumpletamente.Hè per quessa chì in realtà ùn avemu micca discututu qualsiasi dispositi riguardanti servizii di riparazione elettrica.

A causa di u sopra, si merita di nutà chì una persona di i più grandi arnesi in a vostra cassetta di attrezzi di riparazione è mantenimentu di ebike hè a vostra tenda di ebike di quartiere.Sò specialisti è certamenti puderanu riparà quelli punti chì ùn pudete micca.Sò ancu un maravigliu repositoriu di cunniscenze è sò generalmente felici di sparte cun voi;dunque ùn esitate micca à chjamà o à spiccà in a buttrega è dumandate ogni tipu di dumande chì pudete avè!


Tempu di post: May-12-2022