Una introduzione di a batteria di bicicletta elettrica

A bateria di una bicicletta elettrica hè cum'è u core di u corpu umanu, chì hè ancu a parte più preziosa di una e-Bike.Cuntribuisce in gran parte à u funziunamentu di a bicicletta.Ancu s'è cù a listessa dimensione è u pesu, e differenze in a struttura è a furmazione sò sempre i ragiuni chì e batterie facenu diverse.
Ciò chì avemu vistu i tipi di batterie più populari oghje sò e batterie di piombo-acidu è e batterie di Lithium-ion.

Familiarizzate cù i sfarenti tippi di batterie

Batteria di piombo-acidu

carica di bateria di vittura

Dapoi u so sviluppu iniziale in l'anni 1950, questu hè diventatu a tecnulugia di bateria più applicabile è largamente usata in a storia.Batterie di piombo-acidu sò cumunimenti aduprate in UPS, batterie di vittura, etc.

A batteria di piombo-acidu hà guadagnatu a so reputazione cù un bonu rendimentu in ambienti à alta temperatura è a tolleranza di abusu.Grazie à questa funzione, e biciclette elettriche chì sò dotate di batterie di piombo-acidu mostranu un rendimentu megliu in cundizioni stradali difficili, cù un tassu di mantenimentu di bateria più bassu.

batt à l'acidu di piombu

U cuntenutu di l'acidu pò trasfiriri u calore à l'esternu è sò menu prubabile di secca, per mantene una cundizione di travagliu propiu.Hà circa 500 cicli di carica prima di ghjunghje à a fine di a vita.Tuttavia, sta struttura mantene a bateria relativamente pisanti è goffa, chì finiscinu cù un pesu più altu di e-bike.

Tutti i tipi di batterie anu soffrenu di prublemi d'autodiscarica, chì significa chì perde u zucchero ancu micca esse usatu.A bateria di piombo-acidu hà una bassa velocità di scaricamentu di l'autore chì li permette di produzzione liscia è ferma.Per d 'altra banda, una batteria di piombo-acidu richiede un tempu di carica eccezziunale più longu di circa 8-10 ore è a so capacità massima hè solu a mità di quella di una batteria di lithium-ion.

 

 

Batteria lithium-ion

display di batterie di lithium

Puderete avè vistu una larga varietà di forme di batterie di lithium-ion chì sò cumunamenti utilizati da diverse marche è fabricatori di bicicletta elettrica.Lithium-ion hè un materiale eccellente per un fornimentu d'energia di carica rapida cù un tempu di carica assai più breve, una dimensione flessibile più chjuca, è una vita più longa di una batteria di piombo-acidu.

Avemu riassuntu alcuni tipi di batterie di lithium più cumunimenti utilizati da uBatteria Universitày.

 

Lithium Nickel Manganese Cobalt Oxide (LiNiMnCoO2) - NMC

A ricetta di NMC hè di mischjà Nickel è Manganese.U nickel hè famosu per a so alta energia specifica ma terribile stabilità;U manganese hà u vantaghju di furmà una struttura speciale per acquistà una resistenza interna bassa, ma furnisce una energia specifica povira.Cumminendu i metalli aiuta à minimizzà i inconvenienti è maximizà i punti di forza di l'altri.

Lithium Nickel Manganese Cobalt Oxide (LiNiMnCoO2) - NMC

NMC hè diventatu a batteria di scelta per e-bikes, arnesi di energia elettrica, è powertrains.Questu offre i costi di materia prima più bassu per via di a riduzzione di u cunsumu di cuntenutu caru di cobalt.

U tempu di carica hè tipicamente di 3 ore cù a capacità di ghjunghje à 1000-2000 cicli.

Sicondu a famosa marca americana di bicicletta elettricaSuper73, NMC hè ancu u listessu tipu di bateria chì anu utilizatu in tutti i mudelli populari.

Dopu una grande quantità di ricerca è teste,Tesladecisu di sceglie NMC cum'è u so tipu di bateria primaria è hà sviluppatu a bateria 18650.

Cumenti:
Costu efficace, alta capacità, alta putenza

 

 

Lithium Iron Phosphate (LiFePO4) - LFP

Fosfatu di ferru di litiu (LiFePO4)

In più di una alta valutazione di corrente è di una longa vita di ciclu, LFP offre ancu una bona stabilità termica, una sicurezza rinfurzata è una tolleranza à l'abusu.Cù quant'è 2000 cunti di ciclu è una temperatura di runaway termale elevata di 270 ° C, LFP superava altre batterie Lithium-ion nantu à a stabilità di l'applicazione per esse presuntamente a più sicura.LFP hà un costu più bassu nantu à a fabricazione, postu chì hè spessu usatu cum'è sustitutu per a bateria di piombo-acidu.

Hè bisognu di 3 ore per carica à a so piena capacità.
Per i portatili è stazionarii chì necessitanu correnti di carica elevate è resistenza, LFP hè incontrovertibile a megliu scelta.

Cumenti:
Alta valutazione di corrente, Longa vita di ciclu, Bona stabilità termica, Sicurezza rinfurzata, Tolleranza se abusatu;
Autoscarica più alta, capacità bassa

 

 

Lithium Cobalt Oxide (LiCoO2) - LCO

Hè cumunu di truvà batterie di Lithium Cobalt Oxide in telefuni mobili, laptops è camere digitali per via di l'alta energia specifica chì LCO tene.

batt di lithium per laptops

Comparatu à LEP, hè menu stabile per via di l'alta sensibilità di a temperatura, postu chì u puntu di furia termica hè di circa 150 ° C (302 ° F).

In quantu à a prufundità di scaricamentu, a carica è a temperatura, a bateria LCO furnisce cicli di carica trà 500-1000.Chì face chì stu tipu di bateria hà una vita relativamente più corta.
Manca una putenza specifica per purtà una capacità di carica più grande, chì significa chì ùn hè micca una bateria perfetta per e biciclette chì spessu portanu persone o carichi.
Inoltre, 3 ore sò necessarie per a bateria per esse cumpletamente carica.

Cumenti:
energia specifica assai alta;
Vita più corta, bassa stabilità termica, capacità di carica limitata (potenza specifica), tipu di caru

 

 

Lithium Manganese Oxide (LiMn2O4) - LMO

LiFePo4_packs_batterie

A so capacità hè di circa dui terzi di quella di LCO.

L'eccellente flessibilità nantu à u disignu permette à i pruduttori di utilizà u megliu di a longevità, a corrente di carica massima (potenza specifica), o alta capacità (energia specifica) in una batteria.Per esempiu, cambiendu da a versione di longa vita, a capacità pò esse aumentata da solu 1,100mAh à 1,500mAh in versione d'alta capacità.

In ogni casu, a bateria LMO pò esse sottumessi solu 300-700 cicli di carica per via di a sensibilità nantu à a prufundità di scaricamentu è a temperatura.

Cumenti:
carica rapida;
Scaricamentu d'alta corrente, menu capacità

 

 

Ci hè uni pochi di cose chì avete bisognu di sapè per mantene a vostra bateria di e-bike in una bona forma

R1 cù Starbuck in fondo

Cunduce

Per a maiò parte di e batterie, a cundizione climatica calda è fredda riduce u rendiment.Dunque, evite l'usu di e-bike durante e temperature estreme in i ghjorni d'estiu o d'invernu.Segui l'istruzzioni chì sò furnite da u vostru fabricatore.

Evite terreni sconnessi, buche, sbalzi di velocità che causano scosse aggressive o vibrazioni a batteria.U listessu principiu s'applica quandu manipule una bateria amovibile.

Carica

Evite di carricà a vostra unità immediatamente dopu a guida.

Lasciate un pocu di tempu per a bateria per rinfriscà invece di mantene a temperatura alta.Viceversa, u listessu principiu hè ancu applicatu quandu avete finitu di carica.

Aduprate u caricatore o l'adattatore ghjustu furnitu da u fabricatore.Una unità di carica ineguagliata pò causà danni permanenti à a vostra bateria.

Ùn lasciate micca u caricatore cunnessu quandu a carica hè finita.

Storage

A temperatura di almacenamento elevata, è ancu di fretu, accurtà a vita di serviziu.

Ùn guardate micca a vostra bateria fora induve pò esse esposta à u calore, u friddu (sottu 0), l'umidità.

Ùn scaricate micca sottu à u 20% di a capacità.

Prima di mette a bateria in un almacenamentu longu, leghjite attentamente u menu di l'utilizatori è seguite l'istruzzioni cunsigliatu da u fabricatore.

Riferimentu:

https://batteryuniversity.com/article/bu-205-types-of-lithium-ion

https://batteryuniversity.com/article/bu-402-what-is-c-rate


Tempu di Postu: Dec-18-2021